AUTOMIX vol.4 na scéně ... aneb jak to všechno začalo

22.11.2013 22:12
 

          Když jsem v letošním zimním období procházel svou slavnou listerinovou kauzou a byl po nešťastném užití nevhodných tekutin při ranní hygieně, na tři měsíce zbaven papírů pilota F1, na opětovný návrat za volant jsem se těšil tak intenzivně, že jsem začal trpět chorobnou touhou jen tak si sednout za volant a za zvuku hudby se kochat okolní krajinou. V té době byla hudba jako už nejdenou předtim velkou oporou v né zrovna klidném životním období. Stále jsem ještě čerpal energii z neuvěřitelného koncertu Archive v pražském Lucerna Music Baru, pomalu jsem začínal čím dál víc ujíždět na The xx, začal jsem objevovat Grizzly Bear, taky Beach House, The Herbaliser, Suzanne Sundfor

a Atoms For Peace. Také vyšli v průběhu uplynulého roku nové desky Kasabian, Jacka Whitea, Davida Bowieho

a Nicka Cavea. Díky tomu u mě dozrála myšlenka na sestavení vlastního výběru, který by obsahoval to nejzajímavější co mě aktuálně zajímá. Vzhledem k tomu, že mám v autě měnič na šest CD a nelze do něj vložit opravdu všechno, muselo jít pouze o to nejlepší co se vejde na CD disk. Částečnou inspirací mi byl i kamrád, Dj a hudební znalec ZBNK jehož blog pravidelně navštěvuju a pokaždé ho opuštím obohacen o spoustu nové kvalitní muziky. Nešlo ani o to poskládat pouze novinky, ale co nejlépe promíchat věci, které momentálně zaplňují můj život a jejichž poslech je mojí každodenní zábavou.

      Nakonec z toho vzešla směs obsahující sedmnáct písní ve formátu MP3, při jejichž převodu na hudební soubory,

je běžný CD disk o velikosti 700MB zcela zaplněn.

      Jelikož původní myšlenkou pro celý výběr byl poslech v autě, nazval jsem celou kompilaci AUTOMIX a vypustil do světa. Podle prvotních ohlasů nebyl můj výběr uplně nejhorší. Netrvalo dlouho a objevili se další kapely a hudební projekty, tak nezbylo než začít připravovat pokračování. Momentálně se řada AUTOMIXů zastavila na čísle čtyři,

ale v počítači už se pomaloučku polehoučku hromadí pecky pro další kousek.

      Pokud už člověk něčemu jednou věnuje tolik času a energie, je jasné že si výsledek svojí činnosti potom nechce nechat pouze sám pro sebe. Rozhodl jsem se tedy, že všechny svoje výběrovky zveřejním i tady.


 


 

  1. The xx - VCR

 2. Archive - Bullets

 3. Atoms For Peace - Before Your Very Eyes...

 4. Beach House - Myth

 5. Birdpen - Mule

 6. Breton - Governing Correctly

 7. David Bowie - Boss Of Me

 8. Grizzly Bear - Yet Again

 9. Jack White - Love Interruption

 10. Kasabian - I Hear Voices

 11. Archive - Kings Of Speed

 12. Muse - The 2nd Law Isolated System

 13. Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee Street

 14. Suzanne Sundfor -White Foxes

 15. The Herbaliser - The Lost Boy (feat Hannah Clive)

 16. The xx - Tides

 17. Kasabian - Goodbye Kiss

 

  https://www.ulozto.cz/xuxTmYD/automix-zip


 


 


 

      Při druhém AUTOMIXu jsem se stále ještě vezl na vlně hudby The xx jejichž výborný koncert v pražské Lucerně jsem měl čerstvě za sebou. The xx mi ostatně hrají v autě skoro pořád a stále baví. Velký vliv na tento výběr měla také nová deska Depeche mode na jejichž letní koncert už jsem netrpělivě čekal a samozřejmě spousta další novější i starší muziky.


 


 

 1. The xx - Intro

 2. Yeah Yeah Yeahs - Sacrilege

 3. Caravan Palace - Suzy

 4. Gotye - Somebody That I Used To Know

 5. Stereo MC´s - Boy (Fet.Jamie Cullum)

 6. Depeche Mode - Secret To The End

 7. Hurts - Only You

 8. Deus - Ghost

 9. Grand National - Peanut Dreams

 10. Depeche Mode - Broken

 11. Hurts - Cupid

 12. MGMT - Someone´s Missing

 13. Everything Everything - Suffragette Suffragette

 14. Gossip - Heavy Cross

 15. MGMT - Congratulations

 16. Please The Trees - Getting Ready

 17. Yeah Yeah Yeahs - Wedding Song

 

 https://www.ulozto.cz/xDuWrP7K/automix-vol-2-zip


 


 


 

       AUTOMIX vol.3 ovlivnili zejména Kings Of Leon a spousta kapel blížícího se silného koncertního podzimu, zejména pak legendární Pixies, jejichž koncert byl opravdovou lahůdkou a také nestárnoucí Primal Scream, které jsem nakonec oželel.


 


 

 1. Asaf Avidan - Different Pulses

 2. Crystal Fighters - LA Calling

 3. Editors - Bricks And Mortar

 4. Asaf Avidan - Cyclamen

 5. Kings Of Leon - The Face

 6. N.O.H.A. - Tu Cafe (Album Version)

 7. Mumford & Sons - Ghosts That We Knew

 8. Hot Chip - Look At Where We Are

 9. Pixies - Hey

 10. Crystal Fighters - You & I

 11. Primal Scream - It´s Alright, It´s OK

 12. Belle & Sebastian - Come On Sister

 13. Editors - All Sparks (cicada mix)

 14. Empire Of The Sun - Without You

 15. Pixies - Where Is My Mind

 16. Kings Of Leon - Closer

 17. Belle & Sebastian - Calculating Bimbo

 

 https://www.ulozto.cz/xaxEEwtg/automix-vol-3-zip

 

 


 


 

      U AUTOMIXu vol.4 zůstává inspirace koncertním podzimem, zejména Crystal Fighters o jejichž vynikajícím koncertu se zmiňuji v předchozím příspěvku. Navíc spousta skvělých kapel přišla s novou desku, tak bylo opravdu z čeho vybírat.


 


 


 

 1. London Grammar - Strong

 2. Deap Vally - Baby I Call Hell

 3. Savages - She Will

 4. Jack White - Love Is Blindness

 5. Crystal Fighters - Plage

 6. Placebo - Too Many Friends

 7. Kings Of Leon - Knocked Up

 8. Goldfrapp - Annabel

 9. Pearl Jam - Sirens

 10. Placebo - Bosco

 11. Manic Street Preachers - Manorbier

 13. MGMT - Mystery Disease

 14. Primal Scream - Walking With The Beast

 15. Arctic Monkeys - Mad Sounds

 16. Kings Of Leon - Family Tree

 17. Savages - Marshal Dear

 

 https://www.ulozto.cz/xk5ugNjS/automix-vol-4-zip
 


 

Diskusní téma: AUTOMIX vol.4 na scéně ... aneb jak to všechno začalo

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek