AUTOMIX vol.5 ... legendy a naděje

04.12.2013 17:50
 

        Nebyl jsem si jist, jestli do konce roku dám dohromady ještě dost věcí na výběr číslo pět, nakonec se toho ale vyrojilo zase tolik, že bych mohl pomalu začít šestku. Nikdo mě nikam netlačí, žádná flinta u hlavy, dělám tím radost jen sobě a snad i někomu ze svého okolí. Zdrojem bylo několik velkých jmen, na jejichž novinky jsem už netrpělivě čekal, ale i do nedávna pro mě opravdu neznámá jména, z nekonečného množství stále se rodících hudebních nadějí, britské, americké ale i severské produkce.


 


 


 


 

 1. Arcade Fire - Reflektor ... první singl americko-kanadské formace z jejich netrpělivě očekávané stejně pojmenované

                                              dvojdesky                                         

 2. Lorde - 400 lux ...  druhá píseň z výborného debutu Pure Heroine teprve šestnáctileté

                                   novozélandské  zpěvačky                                  

 3. Kakkamaddafakka - Restless ... tahle norská našláplá kytarovka s bizarním názvem, mě zasáhla při posezení

                                                        za barem, nakonec mi musela slečna obsluhující jukebox, název kapely napsat

                                                        na účtenku, domu bych ho totiž v hlavě asi nedonesl

 4. Crystal Fighters - Champion Sound (alternative mix) ... výborná záležitost z první desky Star Of Love z r.2010

 5. Citizens! - Lets Go All The Way ... momentálně asi největší objev prozměnu z pařížského labelu Kitsuné

 6. Animal Collective - My Girls ... tahle partička mi před pár lety doslova vyrazila dech při shlédnutí jejich

                                                      koncertu v MeetFactory, aktuální deska Centipede Hz už se mi zdála pro tenhle

                                                      výběr psychedelická opravdu moc, proto jsem zařadil jeden starší kousek

 7. MGMT - Aliens Days ... k psychedelii nemá daleko ani nová deska MGMT pojmenovaná jednoduše MGMT,

                                           její první kousek se tady ale určitě neztratí

 8. Primal Scream - Goodbye Johny ... výborná pecka legendy nejenom taneční hudby z jejich letošní skvělé,

                                                              místy prozměnu také psychedelické desky More Light

 9. STRFKR - Beach Monster ... kapela s tímto podivným názvem (zkratka pro Starfucker) nedávno přijela do Prahy

                                                    se svým novým albem Miracle Mile, koncert jsem sice nenavštívil, ale i tak jsem si

                                                    na této desce svoje našel

 10. The National - I Need My Girl ... tuhle kytarovku opravdu můžu, jejich novinku Trouble Will Find Me jsem sice

                                                           zaznamenal až se skoro půlročním zpožděním, ale to co jsem od toho čekal

                                                           to jsem dostal a live koncert téhle pětice z Ohia můžu jenom doporučit

 11.  Citizens! - I Wouldn´t Want To ... pro velký úspěch ještě jednou lahodný retro popík z Londýna

 12.  Múm - The Colorful Stabwound ... říjnový koncert islandské elktro-akustické skupiny Múm jsem bohužel

                                                               vůbec nezaznamenal, jejich aktulní album Smilewound už mě ale naštěstí

                                                               neminulo

 13. Mount Kimbie - Meter, Pale, Tone (feat.King Krule) ... při jarním koncertu The xx jsem jako předkapelu tuhle

                                                                                             elektro dvojici skoro neslyšel a v sobotu se nakonec taky

                                                                                             nezadařilo, ale jednou na ně třeba taky dojde

 14. The National - Fireproof ... charismatický frontman Matt Berninger a jeho kumpáni s novou deskou podruhé

 15. Arcade Fire - Afterlife ... opět ceněná multiinstrumentální banda z Montrealu a píseň z alba Reflektor

 16. Of Monsters and Men - Little Talks ... Islandští Arcade Fire a jejich mytologií posedlá hudba z alba My Head

                                                                   Is an Animal z roku 2011

 17. Pearl Jam - Pendulum ... sedmá píseň z nového alba Lightning Bolt legendy grunge Pearl Jam, vydaného

                                                po dvadvaceti letech od debutového alba Ten


 

 

https://ulozto.cz/xZ3VXKt7/automix-vol-5-zip
 


 

Diskusní téma: AUTOMIX vol.5 ... legendy a naděje

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek